Ukr_mova_8_klas_otse (1).doc (95,5 kB)Українська мова
8 клас (70 год, 2 год на тиждень)
Графік фронтальних контрольних робіт: |
|
|
||||||||
Форми контролю |
/ семестр |
II семестр |
||||||||
к-сть |
Дата |
к-сть |
Дата |
|||||||
Перевірка мовної теми * (тестові завдання) |
2 |
|
2 |
|
||||||
Письмо: |
|
|||||||||
■ переказ ■ твір |
1 |
|
1 |
|
||||||
1 |
|
1 |
|
|||||||
Правопис: диктант** |
|
|||||||||
1 |
|
1 |
|
|||||||
Аудіювання* |
— |
|
1 |
|
||||||
Читання мовчки* |
1 |
|
— |
|
||||||
* Основною формою перевірки мовної теми, аудіювання і читання мовчки є тестові завдання. ** Основною формою перевірки орфографічної і пунктуаційної грамотності є контрольний текстовий диктант. Контрольна перевірка говоріння (діалог, усний переказ та усний твір) і читаннявголос здійснюється індивідуально. Для цих видів робіт не відводиться окремий урок, а оцінки виводяться один раз на рік і виставляються в колонки без дати. |
||||||||||
Вступ |
||||||||||
1. |
Вступ. Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання івпливу. |
1 |
|
|||||||
Повторення та узагальнення вивченого. Пунктуація |
||||||||||
2. |
Словосполучення і речення; члени речення, звертання, вставні слова. |
1 |
|
|||||||
3. |
РЗММ1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі й типи мовлення. Особливості побудови опису місцевості. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі. |
1 |
|
|||||||
4. |
РЗММ2. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі. |
1 |
|
|||||||
5. |
Аналіз письмового переказу. Просте і складне речення. |
І |
|
|||||||
6. |
Пряма мова і діалог. |
1 |
|
|||||||
7. |
РЗМ. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на оснві особистих спостережень і вражень у художньому стилі. |
1 |
|
|||||||
8. 9. |
РЗМ №4. Контрольний письмовий твір-описмісцевості на основі особистих спостережень і вражень. |
1 |
|
|||||||
РЗМ №5. Робота над помилками, допущеними у контрольному гворі-описі. Вивчальне читання (практично). |
1 |
|
||||||||
Синтаксис Пунктуація |
||||||||||
10. |
Словосполучення і речення. Будова і види словосполучень. |
|
|
|||||||
11; |
Речення. Види речень за метою висловлювання, окличні речення (повторення). Розділові знаки в кінці речення (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос. |
|
|
|||||||
12. |
РЗМ №6. Особливості побудови опису пам'яток історії і культу-эи. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії та культури в науковому стилі. Підготовка до усного контрольного переказу. |
|
|
|||||||
13. |
Речення прості і складні (повторення), двоскладні й односкладні. |
|
|
|||||||
14. |
Контрольна робота №1 (тестові завдання).Словосполучення і речення. Контрольне читання мовчки. |
|
|
|||||||
Просте речення Двоскладне речення |
||||||||||
15. |
Аналіз контрольних робіт. Просте речення. Двоскладне речення. Головні і другорядні члени речення. |
|
|
|||||||
16. |
Підмет і присудок. Способи вираження підмета. |
|
|
|||||||
17-18. |
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Тире між підметом і присудком. |
|
|
|||||||
19. |
Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення (повторення). |
|
|
|||||||
20. |
РЗМ№7. Контрольний вибірковий переказрозповідного тексту з елементами опису пам'яток історії та культури в публіцистичному стилі (підготовча робота). |
|
|
|||||||
21. |
РЗМ№8. Контрольний вибірковий переказрозповідного тексту } елементами опису пам'яток історії та культури в публіцистичному стилі (виконання роботи). |
|
|
|||||||
22-23. |
Аналіз контрольного переказу. Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки. |
|
|
|||||||
24. |
Види обставин (за значенням). |
|
|
|||||||
25. |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотівкомами. |
|
|
|||||||
Односкладні речення, неповні речення |
||||||||||
26. |
Односкладні речення з головним членом у формі присудка і рід-мета. Означено-особові, узагальнено-особові і неозначено-особові речення. |
|
|
|||||||
27. |
Безособові речення. Тренувальні вправи. |
|
|
|||||||
28. |
Робота над помилками. Називні речення. Односкладні речення як частини складного речення |
|
|
|||||||
29. |
Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
|
|
|||||||
30. |
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи. |
|
|
|||||||
31. |
Тренувальні вправи. Контрольна робота №2 (тестові завдання). Синтаксис. Пунктуація. Двоскладне речення. Односкладні, неповні речення. |
|
|
|||||||
32. |
Повторення вивченого у І семестрі. |
|
|
|||||||
II семестр |
|
||
|
Речення з однорідними членами |
|
|
33-34. |
Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв'язком). Кома між однорідними членами. |
2 |
|
35. |
Речення з кількома рядами однорідних членів. |
1 |
|
36. |
РЗМ№9. Усний твір-опис пам'яток історії та культури за картиною в публіцистичному стилі. Підготовка до контрольного усного meopv-onucy. |
1 |
|
37-38. |
Однорідні й неоднорідні означення. Тренувальні вправи. |
2 |
|
39-40. |
Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами. |
2 |
|
41. |
РЗМ №10. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (в тому числі на основі прослуханих радіо- і телепередач). Діалог, складений на основі радіо- чи телепередач. Підготовка до контрольної здачі діалогів. |
1 |
|
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) |
|
||
42. |
Звертання непоширені й поширені. Розділові знаки при звертаннях. |
1 |
|
43. |
Вставні слова (словосполучення і речення). Розділові знаки. |
1 |
|
44. |
Тренувальні вправи. |
1 |
|
45. |
РЗМ МИ. Контрольний докладний переказ(письмовий) тексту художнього стилю із творчим завданням. |
1 |
|
46. |
Синоніміка вставних слів і речень у тексті. |
1 |
|
47. |
Використання звертань і вставних слів для передачі ставлення до адресата. Інтонація речень зі звертаннями і вставними конструкціями. |
1 |
|
48. |
Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
49. |
Контрольна робота №3 (тестові завдання). Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Контрольне аудіювання. |
1 |
|
Речення з відокремленими членами |
|
||
50. |
Поняття про відокремлення. |
1 |
|
51. |
Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення. |
1 |
|
52. |
РЗМ №12. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. |
1 |
|
53-54. |
Аналіз контрольного твору. Відокремлені означення. Правильна побудова речень з дієприкметниковими зворотами. |
2 |
|
55. |
Відокремлені прикладки. |
1 |
|
56. |
РЗМ №13. Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки. |
1 |
|
57. |
Відокремлені обставини. Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами. |
1 |
|
58. |
Відокремлені додатки. |
|
|
59. |
Відокремлені уточнюючі члени речення. |
|
|
60. |
РЗММ14. Письмовий твір-оповідання на основі почутого (з обрамленням). |
|
|
61. |
РЗММ15. Ділові папери. Протокол. |
|
|
62. |
Повторення вивченого протягом року. Підготовка до підсумкового контрольного диктанту. |
|
|
63. |
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи. |
|
|
64. |
Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи. |
|
|
65. |
Контрольна робота №4 (тестові завдання). Речення з відокремленими членами. Аналіз контрольного диктанту. |
|
|
66. |
Аналіз контрольної тестової роботи. Узагальнення теми. |
|
|
Повторення в кінці року відомостей про просте речення |
|||
67. |
Повторення основних відомостей з тем, вивчених у 8класі. |
|
|
68. |
РЗМ № 16. Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення і узагальнення матеріалу в науковому стилі. |
|
|
69. |
Узагальнення вивченого у 8 класі. |
|
|
70. |
Узагальнення вивченого у 8 класі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|